4-А клас

18.02
Домашнє завдання:

Friday, the eighteenth of February

Homework

Compare. Порівняй прикметники, додавши суфікси –er, the est.

short-

hot -

nice -

warm -

funny-

sunny-

cold-

wet-

big-

 


16.02
Любі діти, перепишіть правило з презентації у словник .
Натискайте на правило і працюйте!!!



15.02

Запиши правило до словника

Утворення заперечних та питальних речень з неправильними дієсловами  в Past Simple

1.Щоб утворити заперечне речення потрібно після підмета поставити допоміжне дієслово did та частку not.(didn't)

spent much time at home yesterday.

- I didn't spend much time at home yesterday.

2.Щоб утворити питальне речення потрібно допоміжне дієслово Did винести на початок речення.

? Did I spend much time at home yesterday?

Зверніть увагу!!!Що при появі допоміжного дієслова did неправильне дієслово перетворюється в правильне (1 стовпчик таблиці неправильних дієслів)!

Домашнє завдання (виконати у зошиті)

Tuesday, the fifteenth of February

Class Work

Write the sentences in Past Simple (-,?)

1.My parents wrote the letter to my granny yesterday.

-

?

2.We went to the park last Sunday.

-

?

3.The teacher said many good words for me last English lesson.

-

?
















11.02
13.30
Join Zoom Meeting
https://us04web.zoom.us/j/71978858928?pwd=egga_GUYxe3pA8-npS-P0NOmRdPmQJ.1

Meeting ID: 719 7885 8928
Passcode: e15x6B

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
ВИВЧИТИ ПРАВИЛО, ЯК УТВОРЮЮТЬСЯ ЗАПЕРЕЧНІ ТА ПИТАЛЬНІ РЕЧЕННЯ В PRESENT SIMPLE.

Write the sentences in Past Simple (-,?)

1.Tom played snowballs yesterday.

?

 

2.Children skied last winter.

_

?

3. I skated in the park yesterday.

-

?


09.02
Після опрацювання листа у підручнику впр.2 стор.88, виконайте завдання стор.89 впр.3.
Доповни речення з листа та запиши у зошит.
Домашнє завдання:
B.p.89 ex.3,вивчити правило у словнику  - Past Simple




08.02

Правило!!!
Past Simple
(минулий неозначений час)
Дія відбувалася або відбулася у минулому.
Дієслова бувають правильні та неправильні.
Правильні дієслова утворюються за допомогою додавання закінчення -ed.

play-played
jump-jumped
ski-skied
sledge-sledged
water-watered
 
Неправильні дієслова знаходяться у таблиці неправильних дієслів

come-came -приходити
see-saw -бачити
look-looked-дивитися
be-was,were - бути
have - had - мати
make-made - робити
play-played - гратися
write-wrote - писати


Домашнє завдання : Вивчити правило (Present Simple) та виділені червоним слова разом з перекладом.B p.88 ex.2(читати та перекладати)
Game
https://www.tinytap.com/activities/g4hc9/play/the-world-of-nature







04.02 в 13.30 Юлия Булыга is inviting you to a scheduled Zoom meeting. Join Zoom Meeting https://us04web.zoom.us/j/5670868948?pwd=eEdCcjZNcWFmb05vbVYxYmlXcER6dz09 Meeting ID: 567 086 8948 Passcode: HmbT0D

02.02

Юлия Булыга приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: 4-а

Время: 2 февр. 2022 15.15 PM Europe/Zaporozhye

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/77601079459?pwd=iktDz92s6U-FV5qTy5bHHryDLSy80j.1

Идентификатор конференции: 776 0107 9459

Код доступа: NKbzw9

Доброго дня,діти,ваше завдання виконати діагностичну роботу за темою «Health and body”.Чекаю фото ваших робіт або на пошту або на Вайбер

test                                         

 UNIT4. Health and body care.


1.Read and match. /Прочитай і підбери

1) A vet              - helps ill people

2) A dentist         - helps ill animals

3) A patient         - needs help from a doctor

4) A doctor          - helps you when you have a bad tooth                       

                                                                                                                           

 

                                                                                                                                                                                                   
2. Write P(patient) or D(doctor). /   Напиши Р(пацієнт) або D(лікар)
1) Open your mouth.____
2) I have a headache. ___  
3) What`s the matter with you?___
4) Take this medicine twice a day._____
5) I need your help.____

                                                                                                                          

3.Read and match./ Прочитай і підбери.

1) A headache……             a. I don`t walk.
2) A stomach ache …..     b. I go to sleep.
3) A sore throat…….           c. I go to the dentist.                                           .
4) A toothache…….             d. I don`t drink or eat.

5) A cold……                       e. I drink warm tea with honey.

6)   A broken leg…..                f. I stay in bed.

                                                                                             

4.Write Yes / No. /    Напиши так / ні

  1.You should eat healthy food………

       2You should do morning exercises………

       3. You should eat a lot of sweets………

       4. You should eat fruit and vegetables…….

       5. You should brush your teeth once a day…….

       6. You should do sport……..

                                                                                                                   

 5.Write translation. / Напиши переклад

    Give medicine………………………………………………….

    Catch a cold…………………………………………………….

    Have a flue……………………………………………………..

    Paper tissues……………………………………………………


01.02

Юлия Булыга приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
01.02 в 12.45
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/71922129639?pwd=zpTPm4RUWnbzXkzp5eg-B1mqWgxNUN.1

Идентификатор конференции: 719 2212 9639
Код доступа: 81nmkC

Play a game!!!!!!

https://www.tinytap.com/activities/g4h2r/play/illnesses

Моя пошта;

kaplydojdy@gmail.com

23.10

Тема.Моє портфоліо

Open your copy books and write down the date.

                   Saturday,the twenty-third of October

                Class Work

 Reading.

3. Прочитай. Познач неправильні твердження.                                 

Liz: Are you playing tennis now, Ann?

Ann: Yes, we are. We’re playing tennis now. It’s a great game! What are you doing, Liz?

Liz: I’m listening to music now. It’s cool music! What are you doing, Ben?

Ben: I’m doing my homework now.

Ann: Are you playing a computer game, Mark?

Mark: No, I’m not. I’m walking in the park now.  

 

1. Ann is skating now.                                         ____

2. Liz is listening to music now.                          ____

3. Ben and Ann are doing their homework now. ____

4. Mark is walking in the park now.                    ____

5. Ben and Mark are watching TV now.              ____      

 






13.10

Юлия Булыга приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
13.10 В 16.15
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/72769345959?pwd=eVNvQjRrd2doN2FCeFVvWW9CaXhkUT09

Идентификатор конференции: 727 6934 5959
Код доступа: Gpb5N

Hometask:

Ex.4 p.21 (записати до зошита, підставити колекції та написати відповіді про себе)

Підготуватися до словникового диктанту від to be good at - fair

12.10

  Юлия Булыга приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

12.10 В 12.45

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/76926301876?pwd=aFpQNnRuTXFKZ3hMRDZuQXhLQU4zUT09

Идентификатор конференции: 769 2630 1876

Код доступа: bPEc4R

Hometask:

B.ex.3 p.21

Записати слова до словника та вивчити усно!

to collect - колекціонувати

collection -колекція

collector- колекціонер

theme (сім) - тема

to present - представляти

fair - виставка, ярмарок

B. ex 5 p.21

записати до зошита та доповнити речення про себ


Tuesday,the twelfth of October

       Homework

Exercise 5 page 21

1.I am fond of.....

2.My favourite subjects are......at school.

3.I like ......(playing with toys,watching cartoons,helping my mum about the kitchen...at home.

4.I have got the collection of ....(cars,dolls,coins...)

5.I go to the (Sport club,English club.....)

6.My favourite sport is....

7.My favourite sportsman is....

Чекатиму на фото домашнього завдання на мою пошту:

kaplydojdy@gmail.com 










 07.05

Юлия Булыга приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

 в 9.50

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/71104125039?pwd=Q1NnYVVhWHNaVXBnV29ZcDZ5cUZPUT09


Идентификатор конференции: 711 0412 5039

Код доступа: MQPWW8


05.05

Good day, my dear children!

 Сьогодні ми напишемо з вами діагностичну роботу з письма за ІІ семестр. Фото вашої роботи чекаю на пошті kaplydojdy@gmail.com або на Вайбері!!!

Відкрийте ваші тоненькі зошити та запишіть число:

                                                May,5

Class Work

                                                Діагностична робота з письма

Writing test                             

1. Поєднайте слова, що римуються.

1) make               aplay

2) day                  b) ring

3) sing                 c) turn

4) sum                 d) bad

5) learn                e) take

6) head                 f) plum

2. Побудуйте речення зі слів.

1) are, The, trees, in, summer, green.

2) can, I, fast, run.

3) singing, like, We, songs.

4) My favourite, is, Music, lesson.

3. Поєднайте слова з перекладом.

1) season                aмісяць

2) autumn               b) зима

3) year                    c) пора року

4) winter                 d) літо

5) month                 e) рік

6) week                   f) весна

7) spring                 g) тиждень

8) summer              h) осінь

4. Доповніть дієслова у теперішньому та минулому часі.

every day                          yesterday

bring                                   …

…                                        had

see                                       …

…                                        bought

write                                    …

…                                        came




30.04

Юлия Булыга приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

30.04 в 9.50

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/75320228611?pwd=REJqWXNRc24wS3FhTS92b0NIL0VKUT09


Идентификатор конференции: 753 2022 8611

Код доступа: GJZ71W


Домашнє завдання:

WB p.98 ex.2 (написати про пору року та вивчити)




28.04

Юлия Булыга приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

28.04 в 9.50

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/79018446460?pwd=Q2Z6em0rSDVEYmdTOEpXeG1ON1dQZz09


Идентификатор конференции: 790 1844 6460

Код доступа: ptDAR3



26.04

Юлия Булыга приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

26.04 в 10.45

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/75122765922?pwd=aElrc0x5eStTNCtHL1U0Sy8yUjhSZz09


Идентификатор конференции: 751 2276 5922

Код доступа: mkd40d

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:


НОВІ СЛОВА (ПОСЛУХАТИ)

23.04

Юлия Булыга приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

23.04 в 9.50

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/75930849029?pwd=enE1QnAwKzdNUHNiSzdPQytoTnd2QT09


Идентификатор конференции: 759 3084 9029

Код доступа: 6jKTD6

Домашнє завдання:

Вивчити 4 речення про пору року(один з двох текстів)



21.04

Домашнє завдання:

WB p.96



19.04

Юлия Булыга приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/76438511742?pwd=MXZ4c2RPRjIzUDMrcndUMXJaQ1ROdz09

Идентификатор конференции: 764 3851 1742
Код доступа: NRMzk7

Домашнє завдання (пройти тест)

Повідомте учням
Код доступу 3921369
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua



17.04

Good day!

1.Listen and sing a song about months

months

2. Повторити  та вивчити назви пір року та місяців.готуємось до словникового диктанту.

16.04

Юлия Булыга приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

16.04 в 9.45

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/76529052595?pwd=aENQVWJrVkpkTjNSS0ptQ25TZmhVZz09


Идентификатор конференции: 765 2905 2595

Код доступа: PP8mAe

14.04


Юлия Булыга приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

14.04 в 9.45

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/78883060137?pwd=TGJtUmdIWUJzWlBOd1RrVDlyT3EyZz09


Идентификатор конференции: 788 8306 0137

Код доступа: 7XyF52

Домашнє завдання:

WB p.94 ex.3,WB p.95 ex.1

 12.04


Юлия Булыга приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.


Тема: Урок з англійської мови 3А

Время: 12 апр. 2021 10:45 AM Europe/Zaporozhye


Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/5670868948?pwd=eEdCcjZNcWFmb05vbVYxYmlXcER6dz09


Идентификатор конференции: 567 086 8948

Код доступа: HmbT0D

Домашнє завдання:

Прослухати запис!Пори року та назви місяців

Записати слова до словника та вивчити усно!




09.04

Юлия Булыга приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

09.04 в 13.00

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/75256926917?pwd=SVhUQVhwd05ac01URGJLSlFFbGZ0dz09


Идентификатор конференции: 752 5692 6917

Код доступа: 6t4YB9



7.7.04

2. 

Good morning,dear children! I'm glad to meet you !

Зустрічаємось сьогодні у ZOOM о 14.45 ,посилання на урок є у вашій групі у Вайбері.

Юлия Булыга приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

07.04 в 14.45

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/76531185713?pwd=OFNjT2ZaMTlNK05ESlB1M2wvTG5TQT09

Идентификатор конференции: 765 3118 5713

Код доступа: 95D8k4

Працюємо у підручнику стор.116-117,друкований зошит стор.93

Нові слова:

 

fine - чудовий

bad - поганий

rainy- дощовий

sunny - сонячний

cold - холодний

warm - теплий

snowy - сніжний

windy - вітряний

hot - спекотний

wet- вологий


Прослухай ці слова:

нові слова

 

Домашнє завдання:

    1.Переписати слова до словника.

2.Вивчити слова у словнику (усно)

3.Вивчити вірш (підручник)стор.117 впр.3

Прослухайте вірш

вірш стор.117 впр.3



22.01
Good morning,dear children! I'm glad to meet you !
Зустрічаємось сьогодні у ZOOM о 11.00 ,посилання на урок є у вашій групі у Вайбері.
Працюємо у підручнику стор.80-81
Записати слова до словника та вивчити усно,можна вже вчитися писати!
some  [səm]  трохи, декілька
salt [sɔːlt] сіль
sugar [ˈʃʊɡə(r)] цукор -шуга
juice [dʒuːs] сік
water  [ˈwɔːtə(r)]  вода
milk [milk] молоко
tea [ti:] чай
coffee [koffi:] кава
soup [su:p] суп
bread [bred] хліб
salad [ˈsæləd] салат
porridge [ˈpɒr.ɪdʒ]  каша
sausage [ˈsɒs.ɪdʒ] ковбаса
jam [dʒæm]  джем
sandwich [ˈsæn.wɪdʒ] бутерброд
pizza [ˈpiːt.sə] піца
butter [ˈbʌtə(r)]масло
Hometask:
1.Повторити правило вживання артиклів a/an.
2 Підготуватися до словникового диктанту, ось по цим словам.

vegetables  [ˈvedʒ.tə.bl̩z] овочі
fruit [fruːt] фрукти
an apple - яблуко
a banana - банан
a lemon - лимон
an orange - апельсин
an onion- цибуля
a tomato - помідор
a cucumber - огірок
a carrot - морква
a cabbage -капуста






19.01

Good morning,dear children! I'm glad to meet you !
Працюємо (підручник стор.79)

Натисніть на ссилку та повторіть слова за диктором
Підручник стор.79 впр. 1
1.Записати до словника слова та вивчити як пишуться:
vegetables  [ˈvedʒ.tə.bl̩z] овочі
fruit [fruːt] фрукти
an apple - яблуко
a banana - банан
a lemon - лимон
an orange - апельсин
an onion- цибуля
a tomato - помідор
a cucumber - огірок
a carrot - морква
a cabbage -капуста


2. Записати до словника правило та вивчити правило про артиклі a/an у словнику!!!!

Сьогодні ми поговоримо про артиклі

a/an.
І нам потрібно запам'ятати, що коли іменник починається з приголосної літери, то перед ним ставимо a.
a book
a tomato
 Але якщо іменник починається з голосної літери, то ставимо an.
an orange
an onion
Запамятай!!!! У множині артиклі a/an   не вживаються!!!

Виконайте:
Друкований зошит стор.62











18.01

Good morning,dear children! I'm glad to meet you !
Зустрічаємось сьогодні у ZOOM о 11.00 ,посилання на урок є у вашій групі у Вайбері.
Працюємо (підручник стор.78)
Друкований зошит стор.62
Чекаю на вас!
Hometask:
Друкований зошит с.60 (вся), підготуватися до словникового диктанту





16.01

Good morning,dear children! I'm glad to meet you !
Подивіться відео та повторіть, що ми робили на уроках цього тижня.
Hometask:
Ще запишіть до словника слова, їх теж потрібно вивчити на диктант!
have breakfast - снідати
have lunch - мати ланч
have dinner - обідати
have supper - вечеряти




15.01

Good morning,dear children! I'm glad to meet you !
Зустрічаємось сьогодні у ZOOM о 11.00 ,посилання на урок є у вашій групі у Вайбері.
Працюємо (підручник стор.77)
Друкований зошит стор.61
Чекаю на вас!
Hometask:
Друкований зошит с.61 (вся), підготуватися до словникового диктанту





13.01
Good morning,dear children! I'm glad to meet you !
Зустрічаємось сьогодні у ZOOM об 11.00 ,посилання на урок є у вашій групі у Вайбері.
Працюємо (підручник стор.76)

Чекаю на вас!

Homework:
Записати до словників слова та вивчити, навчитися писати!

Ukrainian [juːˈkreɪ.ni.ən] український
Christmas
 [ˈkrɪs.məs]
Різдво
holidays [ˈhɒl.ɪ.deɪ] канікули, свята
carol [ˈkær.əl] колядка
usually [ˈjuːʒuəli] зазвичай,як правило (южелі)



11.01
Good morning,dear children! I'm glad to meet you !
Доброго ранку,діти!
Зустрічаємось сьогодні у ZOOM об 11.00 ,посилання надіслане у групу.
Чекаю на вас!
Homework:
Друкований зошит стор.58 завдання 1,2 (фото виконаного завдання надіслати за електронною поштою
kaplydojdy@gmail.com





























28.05   Тема: Підсумковий урок


Дякую вам та вашим батькам за плідну працю!!!!!!!!!!!
Молодці!!!!!!
Всього найкращого!!!!1






27.05   Тема: Food. Їжа. Повторення.

Дякую вам та вашим батькам за плідну працю!!!!!!!!!!!
Молодці!!!!!!

1. Greeting. Вітання.

Hello, children! How are you?

Подивіться відео та повторіть за диктором.
Повторимо лексику теми "Їжа":



Дякую!







25.05   Тема: Days of the week. Дні тижня. Повторення.

Дякую вам та вашим батькам за плідну працю!!!!!!!!!!!
Молодці!!!!!!

1. Greeting. Вітання.

Hello, children! How are you?

Подивіться відео та повторіть за диктором.



А тепер перейдіть за ссилкою та виконайте інтерактивну вправу.

https://www.liveworksheets.com/ib1149..

Натисніть на ссилку і побачите "перейти на сайт", натисніть на цю фразу,і виконуйте завдання.





21.05   Тема: Unit 8.  Seasons and clothes.
                       Тема: Пори року та одяг.
                       Повторення нових лексичних одиниць. 

Дякую вам та вашим батькам за плідну працю!!!!!!!!!!!
Молодці!!!!!!

1. Greeting. Вітання.

Hello, children! How are you?

Подивіться відео та повторіть за диктором.
Відкрийте підручник стор.107




Давайте згадаємо, як читати короткі слова з англійської мови. Подивіться та прочитайте.











20.05   Тема: Unit 8.  Seasons and clothes.
                       Тема: Пори року та одяг.
                       Повторення нових лексичних одиниць. 

Дякую вам та вашим батькам за плідну працю!!!!!!!!!!!
Молодці!!!!!!

1. Greeting. Вітання.

Hello, children! How are you?

Подивіться відео та повторіть за диктором.
Відкрийте підручник стор.106





Homework:
Друкований зошит стор.  86 -87






18.05   Тема: Діагностична робота з письма.


Дякую вам та вашим батькам за плідну працю!!!!!!!!!!!
Молодці!!!!!!

1. Greeting. Вітання.

Hello, children! How are you?

Сьогоді напишемо діагностичну роботу з письма.

Ваші дії:

Зайдіть за посиланням та виконайте тест.


Повідомте учням
Код доступу 825572
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Дякую! Чекаю на результати.








14.05   Тема: Діагностична робота з аудіювання


Дякую вам та вашим батькам за плідну працю!!!!!!!!!!!
Молодці!!!!!!

1. Greeting. Вітання.

Hello, children! How are you?

Сьогоді напишемо діагностичну роботу з аудіювання.

Ваші дії:

Відкрийте тоненькі зошити та запишіть:


May,13
Class  Work
Listening
Put (+, -)
1.
2.
3.
4.
5.
6.


Оформивши так роботу, включайте відео та уважно слухайте:




Навпроти кожної цифри у зошиті поставте + або-, якщо ви згодні з диктором. 


Після того, як виконаєте, чекаю на ваші роботи (фото) на пошті.  
kaplydojdy@gmail.com


!!!!Сьогоді напишемо діагностичну роботу з читання.

Ваші дії:

1.Відкрити підручник стор.99 впр.7




2.Прочитати текст, згадати переклад.

3.Відкрити тоненькі зошити та записати дату:


May,15
Class  Work
Reading

1.
2.
3.
4.



4. Знову прочитати текст, згадати переклад.

5. Зараз я пропишу питання та варіанти відповідей до цієї вправи.Ви уважно читаєте, та вибравши правильну літеру відповіді,записуєте у зошити коло числа.

1. Liz, Nick, Ben and Vic are ...

a) at school                     b)at home               c) in the park

2. It is a....

a) a dinner                    b) a lunchtime             c) a breakfast

3. Liz likes....

a) milk                 b) apples     c) chicken,cheesecake,tea,salad

4. Nick likes...

a) pears                 b)yogurt,sandwich,milk           c) tomatoes




Дякую! 












13.05   Тема: Unit 8.  Seasons and clothes.
                       Тема: Пори року та одяг.
                       Введення нових лексичних одиниць. 
                       Я одягнений в....

Дякую вам та вашим батькам за плідну працю!!!!!!!!!!!
Молодці!!!!!!

1. Greeting. Вітання.

Hello, children! How are you?

Сьогодні працюємо на стор.105

Нові слова:

wear  [weə(r)]  носити, одягати
trousers   [ˈtraʊzəz] штани
socks  [sɒk]  шкарпетки
sweater   [ˈswetə(r)]  светр
dress   [dres  сукня
shoes   [ʃuː]  туфлі
boots  [buːt]   черевики
scarf    [skɑːf]  шарф
hat  [hæt]   капелюх
What are you wearing today? (Вот а ю веарін тудей) У що ти одягнений сьогодні?
I am wearing.. (Ай ем веарін) Я одягнений у....

Подивіться відео та повторіть за диктором.




\
Завдання у друкованому зошиті стор.85:

1. Напиши слова під відповідними малюнками.
2.Послухай і розфарбуй. (натисніть на ссилку)стор.85

Homework:

1.Будь ласка, запишіть або вклейте нові слова до словника!
2. Вивчити нові слова.

3.Друкований зошит стор.85

Після того, як виконаєте, чекаю на ваші роботи (фото) на пошті.  
kaplydojdy@gmail.com

Тести я теж перевіряю, дякую тим діткам, які виконують роботу.











07.05   Тема: Unit 8.  Seasons and clothes.
                       Тема: Пори року та одяг.
                       Введення нових лексичних одиниць. Одяг.

Дякую вам та вашим батькам за плідну працю!!!!!!!!!!!
Молодці!!!!!!

1. Greeting. Вітання.

Hello, children! How are you?

Сьогодні працюємо на стор.103-104

Нові слова:
clothes  [kləʊðz] одяг
a jacket   [ˈdʒækɪt] жакет, куртка
sandals   [ˈsæn.dəl] босоніжки
a bikini [bɪˈkiː.ni] бікіні, купальник
trainers   [ˈtreɪ.nərz] кросівки
a mask  [mɑːsk]  маска
a T-shirt  [ˈtiː.ʃɜːt]  футболка
jeans  [dʒiːnz] джинси
her   [hə(r)]  її
his   [hɪz] його
a cap  [kæp] шапка, кепка
shorts [ʃɔːts] шорти
What is he(she) putting in his(her)suitcase? Що він(вона) поклала у його(її) валізу,
suitcase  [ˈsuːtkeɪs] валіза

Прослухайте запис та повторіть за диктором.



Відкрийте тоненькі зошити та запишіть дату:

May,7
Class Work

Виконайте ,будь ласка, письмово вправу з підручника стор.104 впр. 7


Homework:
Щоб виконати  завдання з підручника   потрібно обов'язково передивитися відео!

Будь ласка, запишіть або вклейте нові слова до словника!
Після того, як виконаєте, чекаю на ваші роботи (фото) на пошті.  

kaplydojdy@gmail.com

Тести я теж перевіряю, дякую тим діткам, які виконують роботу.





06.05   Тема: Unit 8.  Seasons and clothes.
                       Тема: Пори року та одяг.
                       Читання буквосполучення ght.

Дякую вам та вашим батькам за плідну працю!!!!!!!!!!!
Молодці!!!!!!

1. Greeting. Вітання.

Hello, children! How are you?

Сьогодні працюємо на стор.102



Прослухайте запис та повторіть за диктором.


Homework:
Щоб виконати тест потрібно обов'язково передивитися відео!



Повідомте учням
Код доступу 757615
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua







04.05   Тема: Unit 8.  Seasons and clothes.
                       Тема: Пори року та одяг.
                       Що я люблю робити в ці пори року?

Дякую вам та вашим батькам за плідну працю!!!!!!!!!!!
Молодці!!!!!!

1. Greeting. Вітання.

Hello, children! How are you?
Прослухайте запис та повторіть нові слова.

Запишіть або вклейте до словничків нові слова!

стор.101 (натисніть на ссилку)

ski     [skiː]                    ходити на лижах
skate    [skeɪt]           кататися на ковзанах
make a snowman  [ˈsnəʊ.mæn]   ліпити сніговика
watch TV    [wɒtʃ]                        дивитися телевізор
stay at home   [steɪ] залишатися вдома
It is foggy.   [ˈfɒɡ.i]                        Туманно.
It is windy. [ˈwɪn.di]                        Вітряно.
It is cloudy.  [ˈklaʊ.di                 Хмарно.
It is warm.   [wɔːm]                       Тепло.
sea     [siː]                                  море

Дивлячись відео урок, повторіть все за диктором:
Відкрийте підручники стор.101




Homework:

1. Вивчити нові слова , прописати у тоненькому зошиті,         щоб запам'ятати письмово .
2. Підручник с.101 
3. Друкований зошит с.83
У друкованному зошиті завдання № 1:
підписати нові слові під малюнками;

Завдання № 2:

Друков.зошит стор.83 № 2(натисніть на ссилку)

Після того, як виконаєте, чекаю на ваші роботи (фото) на пошті.  

kaplydojdy@gmail.com

Тести я теж перевіряю, дякую тим діткам, які виконують роботу.







30.04   Тема: Unit 8.  Seasons and clothes.
                       Тема: Пори року та одяг.
                     Коли твоє день народження?

Дякую вам та вашим батькам за плідну працю!!!!!!!!!!!
Молодці!!!!!!

1. Greeting. Вітання.

Hello, children! How are you?

Сьогодні ми починаємо нову та останню тему ,в якій ми вивчимо назви пір року, назви предметів одягу.

Запишіть або вклейте до словничків нові слова!

стор.100 (натисніть на ссилку)

It's cold  [kəʊld]   Холодно
It's hot [hot] Спекотно
It's raining  [reɪn Дощить
It's snowing [snəʊ] Сніжить
seasons[ˈsiː.zənz]  Пори року
summer  [ˈsʌmə(r)]       літо
winter [ˈwɪntə(r)] зима
spring  [sprɪŋ]весна
autumn /fall [ˈɔːtəm] осінь
When is your birthday?  Коли твій день народження?
My birthday is in...             Мій день народження у

Дивлячись відео урок, повторіть все за диктором:
Відкрийте підручники стор.100


Homework:

1. Вивчити нові слова , прописати у тоненькому зошиті,         щоб запам'ятати письмово .
2. Підручник с.100 
3. Друкований зошит с.82 
Після того, як виконаєте, чекаю на ваші роботи (фото) на пошті.  

kaplydojdy@gmail.com

Тести я теж перевіряю, дякую тим діткам, які виконують роботу.


























29.04   Тема: Unit 7.  Do you like carrots?. 
                       Тема: Харчування.
                       Діагонстична робота № 7 з теми                                                   "Харчування".
Дякую вам та вашим батькам за плідну працю!!!!!!!!!!!
Молодці!!!!!!
1. Greeting. Вітання.

Hello, children! How are you?
Послухайте та повторіть:




Повторення лексики (натисніть на ссилку)

Діагностична робота з теми буде у вигляді тесту!


Код доступу 507683
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Бажаю успіху! Дякую!







27.04   Тема: Unit 7.  Do you like carrots?. 
                       Тема: Харчування.



1. Greeting. Вітання.

Hello, children! How are you?

Дякую вам та вашим батькам за плідну працю!!!!!!!!!!!
Молодці!!!!!!
Сьогодні ми з вами трішки відпочинемо!
Згадаємо знайомі пісні та потанцюємо!
Baby shark


Days of the week


                                           

Let's watch a cartoon




Повторити всі слова, лексику теми.
Дякую!!!!






23.04   Тема: Unit 7.  Do you like carrots?. 
                       Тема: Харчування.
                      Моя подруга любить..
                      Вживання 3 особи однини


1. Greeting. Вітання.

Hello, children! How are you?

Дякую вам та вашим батькам за плідну працю!!!!!!!!!!!
Молодці!!!!!!

Сьогодні ми будемо працювати з підручником та друкованим зошитом,словником. Відкрийте словнички та запишіть:

Does he like? (даз хі лайк)  Він любить?
Does she like?(даз ші лайк) Вона любить?
Yes,he does  Так,любить
No,he doesn't (ноу хі дазнт) Ні ,не любить
Yes,she does Так, вона любить
No,she doesn't Ні, вона не любить

Правило!!!

Давайте згадаємо займенники:

He - він
She- вона
It-воно

Так от, коли нам потрібно запитати маму, тата, сестричку, братика, бабусю,дідуся, тобто когось третього, то ми запитаємо:

Does he like? (даз хі лайк)  Він любить?
Does she like?(даз ші лайк) Вона любить?


А відповіді будуть: так чи ні , а в кінці додамо слово, з якого починали питання  does:


Yes,he does  Так,любить
No,he doesn't (ноу хі дазнт) Ні ,не любить
Yes,she does Так, вона любить
No,she doesn't Ні, вона не любить

Послухайте пісеньку:


                    


Відкрийте друковані зошити стор.78 впр.1 (вибери і напиши).


Правило!
А коли нам потрібно скласти стверджувальне речення, то до слова like додаємо  -s:

like-He likes
       She likes


Подивіться на табличку:




Відкрийте тоненькі зошити та запишіть дату.


April,22
Class Work

Спишіть речення:



Відкрийте підручники стор.93 і уважно предивіться відео, повторіть за диктором.





Homework:

1.Записати слова до словника:

Does he like? (даз хі лайк)  Він любить?
Does she like?(даз ші лайк) Вона любить?
Yes,he does  Так,любить
No,he doesn't (ноу хі дазнт) Ні ,не любить
Yes,she does Так, вона любить
No,she doesn't Ні, вона не любить


2. Виконати завдання у друкованому зошиті стор.78
3.Записати до тоненького зошита речення (дивіться вище).


Чекаю на надіслані фото з виконаними завданнями у  друкованому зошиті на пошті:
kaplydojdy@gmail.com

Дякую!!!!!







16.03    Unit 6. Doing things
 Тема: Дні тижня. Days of the week
New words:
Days of the week [deɪz] [wiːk] Дні тижня
Sunday [ˈsʌndeɪ] неділя
Monday [ˈmʌndeɪ] понеділок
Tuesday [ˈtjuːzdeɪ] вівторок
Wednesday [ˈwenzdeɪ] середа
Thursday [ˈθɜːzdeɪ] четвер
Friday [ˈfraɪdeɪ] п'ятниця
Saturday [ˈsætədeɪ] субота
What day is it? [вот дей із іт] Який день?
It's ..... [ітц]      Це........
                          Listen and sing. Послухай та заспівай



                                          
Watch a cartoon and repeat.
 Подивись мультфільм та повтори.
  
1. Вивчити дні тижня , прописати у тоненькому зошиті,         щоб запам'ятати письмово .
2. Підручник с.76 впр.2
3. Друкований зошит с.63 впр.2, с.71 впр.1



 18.03 Unit 6.  Doing things.
 Тема: Людина. Мої щоденні дії

1.Перевірка знань.
Do the test. Виконай тест.

Код доступу : K7ZNPD
Попросіть учнів використати цей код, відкривши посилання
www.classtime.com/uk/

2. New words:
wake up
[weɪk] вейк ап
прокидатися
get up
 [ɡet]
вставати
wash my face
[wɒʃ] вош

вмивати обличчя
clean my teeth
[kliːn]
чистити зубки
put on my clothes
[put] [kləʊðz]
одягатись
catch the bus
 [kætʃ] [bʌs]

ловити автобус
bathroom
[ˈbɑːθruːm] 

ванна кімната
clothes
[kləʊðz клеузс
одяг
have lunch
 [lʌntʃ]
обідати
eat
[iːt]
їсти
drink
[drink]
пити


3.Watch this video and repeat. Подивись відео та повтори.


4.Sing a song and repeat the actions.Заспівай пісню та повтори дії.

                                        



5.Grammar. Граматика
Rule. Правило

Займенник I - я, але, коли потрібно сказати мій, моя, моє, то змінюємо I  на  my.


Займенник  you - ти, ви, але, коли потрібно сказати  твій, твоя, твоє ,то you  змінюємо на your.


6.Do the task. Виконай завдання.
Друкований зошит стор. 64 впр.2




7. Reading. Читання.
    Підручник стор.77 впр.4
    Read and translate. Читати та перекладати.


1. Вивчити слова та навчитися писати слова з таблиці (прописати їх у тоненькому зошиті)
     2. Виконати тест за посиланням для перевірки знань.
     3. Підручник стор.77 впр. 5 (записати словосполучення до зошита)
     4. Вивчити правло займенників I-my, you-your.




19.03   Unit 6. Doing things.
            Тема: Теперішній подовжений час. Present Continuos              Tense

1. Let' repeat the words of the last lesson.Давайте повторимо слова минулого уроку.
    Watch this video, sing and repeat. Подивіться відео, заспівайте і повторіть.


                             

Grammar. Граматика
Rule. Правило


Теперішній подовжений час. Present Continuos Tense

Що це за час?

Давайте згадаємо займеннички, по яким ми писали словниковий диктант:

I - я        He - він      She - вона         It - воно       You - ти, ви      We - ми       They - вони


В англійській мові у кожно займенничка є друг і вони стоять поруч, поnрібно запам'ятати:


I  am         He is      She  is          It is         You are       We are      They are


А коли нам потрібно сказати, що ми виконуємо дію зараз або у даний момент, то третім до слів додамо саме будь-яку дію, а вкінці слова-дії додамо хвостик.

Як це?

I  am jumping.                         Я стрибаю
He is cleaning his teeth.          Він чистить зубки.
She is flying.                             Вона літає
It is running.                            Воно біжить.
You are washing your face.     Ти вмиваєшся.
We are singing .                         Ми співаємо.
They are dancing.                    Вони танцюють.

Що ж це за хвостик?

У кінці дієслів додаємо закінчення  ing.

Зверніть увагу!

У деяких дієсловах при додаванні останній приголосний подвоюється!

Наприклад:

swimming
getting up
running
sitting
2. Open your books  p.78  ex.1. 
    Відкрийте підручник стор. 78 впр.1
    Watch the video with this exercise and sing several times.
    Подивіться відео з такю ж вправою , заспівайте декілька разів.

                             



3. Writing.Письмо

                    


Open your copy - books, put on the numbers in the copy- book
Відкрийте тоненькі зошити, поставте нумерацію від 1 до 6.

1.
2.
3.
4.
5.
6.
Запишіть речення коло цифри, малюнок, якої відпoвідає.


Homework:
1.Вивчити правило Теперішній подовжений час. Present Continuos Tense

2. Повторити займенники 

I - я        He - він      She - вона         It - воно       You - ти, ви      We - ми       They - вони

3. Друкований зошит стор. 65 впр.1 (запишіть дії та додайте хвостик  ing.
    Друкований зошит стор.70 (підписати малюки  She is making bed і т.д.)

   And at last your favourite songs. Sing and repeat.   


Baby shark
                                                
І для відпочинку ваші улюблені пісні. Співайте та повторюйте 


Hello song




Numbers 1-20









30.03 Unit 6.  Doing things.
 Тема: Перевір себе. Який це день тижня?Підготовка до діагностичної роботи.

1. Repeat the words. Повтори слова

Days of the week [deɪz] [wiːk] Дні тижня
Sunday [ˈsʌndeɪ] неділя
Monday [ˈmʌndeɪ] понеділок
Tuesday [ˈtjuːzdeɪ] вівторок
Wednesday [ˈwenzdeɪ] середа
Thursday [ˈθɜːzdeɪ] четвер
Friday [ˈfraɪdeɪ] п'ятниця
Saturday [ˈsætədeɪ] субота
What day is it? [вот дей із іт] Який день?
It's ..... [ітц]      Це........





2. Answer the question.Дайте відповіді .

What day is it today? Який сьогодні день тижня?
It's....

3. Let's write the dictation. А зараз давайте спробуємо написати словниковий диктант по цим словам.

Відкрийте тоненькі зошити та запишіть:

March, 30
Class Work
Dictation



4. Do the task in your copy books.Виконай завдання у         тоненькому зошиті.

1. Put the letters in order.Поставте літери у правильному порядку та запишіть слова до зошита.
  1. T Y D U S A E
  2. D S A A U Y T R
  3. R U T S H A Y D
  4. D E S D N W E Y A
  5. N O M A Y D
 2.Fill in the gaps.Вставте пропущені літери
  1. We…nesd…y                         5. Fr…day
  2. S…nday                                6. T…u…sday
  3. M…nday                               7. S…t…rday
  4. Tu…sday

5.Let's have a rest. А зараз відпочинeмо.




5. Let's work with wordcombinations alk , all,o.
    Знайомство з буквосполученнями alk ,all, o.
(натисніть на ссилку нижче)
book p.80 ex.1

Listen and read.Слухай та читай. (натисніть на ссилку)



Thank you ! You were great!

Homework:
1.Повторити дні тижня.
2.Друкований зошит стор. 67 впр.1  (вставити         буквосполучення alk , all,o)
стор.67 впр.2 (скористатися текстом з підручника стор.80 та вставити пропущені літери)
3.Вивчити та навчитися писати слова:
wake up
[weɪk] вейк ап
прокидатися
get up
 [ɡet]
вставати
wash my face
[wɒʃ] вош

вмивати обличчя
clean my teeth
[kliːn]
чистити зубки
put on my clothes
[put] [kləʊðz]
одягатись
catch the bus
 [kætʃ] [bʌs]

ловити автобус
bathroom
[ˈbɑːθruːm] 

ванна кімната
clothes
[kləʊðz клеузс
одяг
have lunch
 [lʌntʃ]
обідати
eat
[iːt]
їсти
drink
[drink]
пити

4. Готуємось до діагностичної роботи № 6



01.04  Unit 6.  Doing things.
           Тема: Перевір себе. Розпитай друга про його ранок.
           Підготовка до діагностичної роботи.


1. Let's repeat the words. 
   Давайте згадаємо слова:
Повторити слова(натисніть на ссилку)

wake up
[weɪk] вейк ап
прокидатися
get up
 [ɡet]
вставати
wash my face
[wɒʃ] вош

вмивати обличчя
clean my teeth
[kliːn]
чистити зубки
put on my clothes
[put] [kləʊðz]
одягатись
catch the bus
 [kætʃ] [bʌs]

ловити автобус
bathroom
[ˈbɑːθruːm] 

ванна кімната
clothes
[kləʊðz клеузс
одяг
have lunch
 [lʌntʃ]
обідати
eat
[iːt]
їсти
drink
[drink]
пити


2. And let's watch the video. 
    А зараз знову подивимось відео та повторимо слова:







3.Open your copy-books and write down the date. Відкрийте тоненькі зошити та запишіть дату.


March, 31
Class Work
Fill in the gaps. Вставте пропущені літери.


get  _p
cl__n my tee_h
w_sh my f_ce
p_t on my clo__es
cat_h the b_s
ba__room
h_ve l_nch
dr_nk
e_t
have l_nch
w_ ke up,


4. А тепер знову повторимо правило

Grammar. Граматика
Rule. Правило


Теперішній подовжений час. Present Continuos Tense

Що це за час?

Давайте згадаємо займеннички, по яким ми писали словниковий диктант:

I - я        He - він      She - вона         It - воно       You - ти, ви      We - ми       They - вони


В англійській мові у кожно займенничка є друг і вони стоять поруч, поnрібно запам'ятати:


I  am         He is      She  is          It is         You are       We are      They are


А коли нам потрібно сказати, що ми виконуємо дію зараз або у даний момент, то третім до слів додамо саме будь-яку дію, а в кінці слова-дії додамо хвостик.

Як це?

I  am jumping.                         Я стрибаю
He is cleaning his teeth.          Він чистить зубки.
She is flying.                             Вона літає
It is running.                            Воно біжить.
You are washing your face.     Ти вмиваєшся.
We are singing .                         Ми співаємо.
They are dancing.                    Вони танцюють.

Що ж це за хвостик?

У кінці дієслів додаємо закінчення  ing.

Зверніть увагу!

У деяких дієсловах при додаванні останній приголосний подвоюється!

Наприклад:

swimming
getting up
running
sitting

Але потрібно нам навчитися давати відповіді про друга:

Is he reading?
Yes,he is
No, he isn't
Він читає зараз?
Так.
Ні.

5. Продовжуємо роботу у тоненьких зошитах.
 Подивіться на малюнок та запишіть правильну відповідь до зошита:


Is he jumping?

Yes,he is 
No, he isn't





Is she eating?


Yes,she is 

No, she isn't


Is she sleeping?


Yes,she is 

No, she isn't






Is he reading?

Yes,he is 
No, he isn't





Good job!!!!!!!
6.Let's have a rest. А зараз відпочинeмо.


Homework:

1.Повторити дні тижня.
2.Друкований зошит стор. 66 впр.1  (послухайте та намалюйте, або наклейте малюнки)
Натисніть на ссилку нижче:

3.Вивчити та навчитися писати слова:
wake up
[weɪk] вейк ап
прокидатися
get up
 [ɡet]
вставати
wash my face
[wɒʃ] вош

вмивати обличчя
clean my teeth
[kliːn]
чистити зубки
put on my clothes
[put] [kləʊðz]
одягатись
catch the bus
 [kætʃ] [bʌs]

ловити автобус
bathroom
[ˈbɑːθruːm] 

ванна кімната
clothes
[kləʊðz клеузс
одяг
have lunch
 [lʌntʃ]
обідати
eat
[iːt]
їсти
drink
[drink]
пити

4. Готуємось до діагностичної роботи № 6






02.04  Тема: Розучування римівок.
                      Діагностична робота № 6 з теми "Людина".



1. Greeting.

Hi, children! I' m glad to see you!


How are you?


Let's sing the alphabet song and sounds. Давайте заспіваємо пісню алфавіту та звуки.

Watch the video


2.Open your copy-books and write down the date. Відкрийте тоненькі зошити та запишіть все те,що я пропишу, виконуючи діагностичну роботу у зошитах).
Після того, як виконаєте, чекаю на ваші роботи (фото) на пошті
kaplydojdy@gmail.com



April,1

Class Work

Діагностична робота № 6


1. Answer the question.Дайте відповід та запишіть.

What day is it today? Який сьогодні день тижня?


It's....


2. Look at the picture and write the right word. Подивіться на малюнки та запишіть правильну відповідь.






a) wake up                                                    b) put on my clothes                                            c) clean my teeth





  a) get up                                                        b)   catch the bus                                                 c) clean my teeth








     a) eat                                                           b)   drink                                                           c) go to school








a) have lunch                                                b)    go to school                                                          c) eat



3. Put the letters in order.Поставте літери у правильному порядку та запишіть слова до зошита.
  1. T Y D U S A E
  2. D S A A U Y T R
  3. R U T S H A Y D
  4. D E S D N W E Y A
  5. N O M A Y D

3. Listen, read and write in your copy-books.
    Послухайте слова , виберіть правильне слово та                   запишіть правильне слово до зошита.

(натисніть на ссилку нижче)
task 3
Буквосполучення alk :

Cat, talk, tall,mother

Буквосполучення   all:

Monkey, small, eat, evening

Літера  o, звук  [^]:

Mother, brother, drink

Good job!!!!!!!

Let's have a rest. А зараз відпочинeмо.



Наголошую!!!!!!!!!
Після того, як виконаєте, чекаю на ваші роботи (фото) на пошті

kaplydojdy@gmail.com
Тести я теж перевіряю, дякую тим діткам, які виконують роботу.

 




06.04         Unit 7.  Do you like carrots?. Тема: Харчування.
                     Запрошення на день народження. Вивчення                              нової лексики.

Наголошую!!!!!!!!!
Після того, як виконаєте, чекаю на ваші роботи (фото) на пошті. Не всі дітки надіслали мені свою діагностичну роботу! А я повинна оцінити її! 

kaplydojdy@gmail.com

Тести я теж перевіряю, дякую тим діткам, які виконують роботу.

1. Greeting. Вітання.
Hi,kids! How are you?
А для того, щоб дати відповідь на це питання давайте згадаємо нашу улюблену пісеньку.
Sing a song.



2. Сьогодні ми починаємо нову тему "Харчування" .Дуже багато слів з цієї теми ми вивчили у 1 класі, але попереду дуже багато нових слів, цікавих завдань.

Не лякайтеся, слова будемо вчити частинками, поступово!
Але для виконання завдань це лексика даної теми.

New words.

a birthday party[ˈbɜːθdeɪ][ˈpɑːti  (бьоздей паті) вечірка з нагоди дня народження
Can I have some....?(кен ай хев сам) чи можна мені трохи
a chicken[ˈtʃɪkɪn](чікін) курчатко
lemonade [ˌlem.əˈneɪd] (леменейд) лимонад
juice[dʒuːs] сік
sweets [swiːt] цукерки
fruit[fruːt] фрукти
yogurt[ˈjɒɡ.ət] йогурт
sandwich[ˈsæn.wɪdʒ бутерброд
cake [keɪk] тістечко, тортик
pizza [ˈpiːt.sə] піца
salad[ˈsæləd] салат
chips[tʃɪps чіпси
soup[suːp]  суп
eggs[eɡz] яйця
fish [fɪʃ] риба
cheese[tʃiːz] сир
bread[bred] хліб
rice[raɪs рис
Do you like...? Тобі подобається?
Yes,I do Так
No, I don't Ні
ham[hæm] ветчина
jam[dʒæm] варення
milk [mɪlk] молоко
butter[ˈbʌtə(r) масло
tea[tiː] чай
coffee [ˈkɒfi] кава


3. А зараз подивіться відео даного уроку. Уважно послухайте та повторіть все, що вам будуть казати.

Open your books p. 86-87.Відкрийте підручники стор.86 та включайте відео.







Виконавши всі завдання за відео вам потрібно відкрити тоненькі зошити та виконати завдання, але не забудьте записати дату



April,6
Class Work
Exercise 6 page 87

Перепиши питання та напиши відповіді.




Good job!!!!!!!


Let's have a rest. А зараз відпочинeмо.





Homework:
1. Виконайте тест:

Код доступу  323419
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

2. Запишіть, будь ласка, як я вчила вас ці слова до словничка!(записуємо частинками)
a birthday party[ˈbɜːθdeɪ][ˈpɑːti  (бьоздей паті) вечірка з нагоди дня народження
Can I have some....?(кен ай хев сам) чи можна мені трохи
a chicken[ˈtʃɪkɪn](чікін) курчатко
lemonade [ˌlem.əˈneɪd] (леменейд) лимонад
juice[dʒuːs] сік
sweets [swiːt] цукерки
fruit[fruːt] фрукти
yogurt[ˈjɒɡ.ət] йогурт
sandwich[ˈsæn.wɪdʒ бутерброд
cake [keɪk] тістечко, тортик

3. Вивчити ці слова усно, а хто може, вже можна їх вчитися писати письмово! (поступово готуємось до словникового диктанту, прописуйте слова у тоненькому зошиті)

4. Друкований зошит стор.72 (подивись і напиши)

Наголошую!!!!!!!!!
Після того, як виконаєте, чекаю на ваші роботи (фото) на пошті

kaplydojdy@gmail.com


Тести я теж перевіряю, дякую тим діткам, які виконують роботу.
Thank you!!!!!!!!!




08.04   Тема: Unit 7.  Do you like carrots?. 
                       Тема: Харчування.

                       Чи любиш ти салат? Питальні речення та                                відповіді. Фрукти. Використання артиклів a/an.


1. Greeting. Вітання.

Hello,children! How are you?

Sing together. Співаємо разом:




2. Open your books p.88. Відкрийте підручники стор.88 

Вправа 1 , перед вами нові слова- назви фруктів:
Запишіть їх до словничка(обов'язково)!
Подивіться на малюнки та повторіть за мною:

New words натисніть на ссилку)

fruit[fruːt]  фрукти
apple[ˈæp.l̩] яблуко
banana [bəˈnɑː.nə]  банан
pear[peər] груша
strawberry[ˈstrɔː.bər.i]  полуниця
cherry[ˈtʃer.i] вишня
orange[ˈɒrɪndʒ] апельсин



in the garden [ˈɡɑːdn] у саду
We have a picnic [ˈpɪk.nɪk] ми маємо пікнік

3. Grammar.Граматика. Правило


Сьогодні ми поговоримо про артиклі

a/an.
Зверніть увагу ,коли я називала слова, то перед іменниками називала a/an.
Що це? А це наші чудові друзі! І нам потрібно запам'ятати, що коли іменник починається з приголосної літери, то перед ним ставимо a. Але якщо іменник починається з голосної літери, то ставимо an.

Запамятай!!!! У множині артиклі a/an   не вживаються!!!

4. Відкриваємо тоненькі зошити , записуємо число:

April,8
Class Work
Exercise 5 page 88

Перепиши речення, вставляючи артиклі  a/an


Good job!!!
А тепер, щоб закріпити цю сторінку передивіться відео:






Homework:
1. Записати нові слова до словничка.
2. Прописати їх у тоненьких зошитах та вивчити.
3. Повторити правило артиклів a/an




 09.04   Тема: Unit 7.  Do you like carrots?. 
                       Тема: Харчування.
                       Чи любиш ти салат? Питальні речення та                                 відповіді. Фрукти. Використання артиклів                                 a/an..


1. Greeting. Вітання.

Hello,children! How are you?



2. Grammar.Граматика. Правило
Правило артиклів. Повторення (натисніть на ссилку)

Давайте повторимо правило артиклів

a/an.
Зверніть увагу ,коли я називала слова, то перед іменниками називала a/an.
Що це? А це наші чудові друзі! І нам потрібно запам'ятати, що коли іменник починається з приголосної літери, то перед ним ставимо a. Але якщо іменник починається з голосної літери, то ставимо an.

Запамятай!!!! У множині артиклі a/an   не вживаються!!!


a banana                                                              an apple

a pear                                                                   an orange

3.Open your books p.89.
Відкрийте підручники стор.89
Уважно подивіться та послухайте відео, повторіть за диктором, не виконуючи вправи, а тільки читати та повторювати.





Homework:
1.Для перевірки знань на правило артиклів давайте спробуємо виконати тест:

Код доступу 662037

Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

2. Запишіть  слова до словничка.
pizza [ˈpiːt.sə] піца
salad[ˈsæləd] салат
chips[tʃɪps чіпси
soup[suːp]  суп
eggs[eɡz] яйця
fish [fɪʃ] риба
cheese[tʃiːz] сир
bread[bred] хліб
rice[raɪs рис
Do you like...? Тобі подобається?
Yes,I do Так

No, I don't Ні

3. Повторити правило артиклів a/an






13.04   Тема: Unit 7.  Do you like carrots?. 
                       Тема: Харчування.
                       Овочі. У магазині. Відпрацювання діалогів в                           усному мовленні.


1. Greeting. Вітання.

Hello,children! How are you?

Дякую вам та вашим батькам за плідну працю!!!!!!!!!!!
Молодці!!!!!!
Давайте згадаємо питання та відповіді:


Can I have some....?(кен ай хев сам) чи можна мені трохи
I have a(an)...... У мене є...

Do you like...? Тобі подобається?
Yes,I do - Так
No, I don't - Ні
Подивіться відео та заспівайте пісеньку:


2. Open your workbooks p.73. 
    Відкрийте друковані зошити стор.73 

    Вправа 1 , послухай і намалюй:


     стор.73 впр.1 (натисніть на ссилку)

      Вправа 2 , напиши відповіді:


Yes,I do - Так
No, I don't - Ні

3. Open your books p.90. 
    Відкрийте підручники стор.90 

   Вправа 1 , перед вами нові слова- назви овочів:
   Запишіть їх до словничка(обов'язково)!



vegetables[ˈvedʒ.tə.bl̩]  овочі
carrot [ˈkærət] морква
cucumber[ˈkjuː.kʌm.bər]  огірок
mushroom [ˈmʌʃ.ruːm] гриб
potato[pəˈteɪtəʊ]  картопля
tomato[təˈmɑːtəʊ] помідор
pepper [ˈpepə(r)] перець


Подивіться відео до підручника стор.90, повторіть все за диктором: (це повністю онлайн - урок до стор.90)




Homework:
1.Для перевірки знань на нові слова уроку давайте спробуємо виконати тест:
Повідомте учням
Код доступу 208196
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

2. Запишіть  слова до словничка.


vegetables[ˈvedʒ.tə.bl̩]  овочі
carrot [ˈkærət] морква
cucumber[ˈkjuː.kʌm.bər]  огірок
mushroom [ˈmʌʃ.ruːm] гриб
potato[pəˈteɪtəʊ]  картопля
tomato[təˈmɑːtəʊ] помідор
pepper [ˈpepə(r)] перець


3. Чекаю на надіслані фото з виконаними завданнями у словнику та друкованому зошиті на пошті:
kaplydojdy@gmail.com


Дякую тим, хто сумлінно працює!!!!






15.04   Тема: Unit 7.  Do you like carrots?. 
                       Тема: Харчування.
                       Повторення буквосполучення ch.
                       Мій режим харчування.



1. Greeting. Вітання.

Hello,children! How are you?

Дякую вам та вашим батькам за плідну працю!!!!!!!!!!!
Молодці!!!!!!

Давайте згадаємо назви овочів :

Vegetables (натисніть на ссилку)

a tomato
a mushroom

vegetables


a carrot

a cucumber

a pepper


a potato


2. Відкрийте, будь ласка друковані зошити стор.75 впр.1

Завдання: знайди, обведи слово та напиши!


3. Давайте разом згадаємо, як же звучить в словах буквосполучення ch. 
Послухайте пісеньку і повторіть:







4. У друкованому зошиті стор.74 впр.1
Завдання: напиши буквосполучення ch, прочитай.

Homework:
 Запишіть  слова до словничка:

breakfast[ˈbrekfəst] брекфест   сніданок
lunch [lʌntʃ] ланч  ланч, другий сніданок
dinner[ˈdɪnə(r)] діна  обід, вечеря
I eat....for breakfast ай і:т...фо брекфест  Я їм ...на сніданок
I drink....for lunch ай дрінк..фо ланч   Я п'ю...на ланч.




16.04   Тема: Unit 7.  Do you like carrots?. 
                       Тема: Харчування.
                       Повторення числівників.
                       Мій режим харчування.Дитяче меню.



1. Greeting. Вітання.

Good day, children! How are you?

Дякую вам та вашим батькам за плідну працю!!!!!!!!!!!
Молодці!!!!!!


2.Давайте згадаємо числівники від 1-20:



one-1                     eleven-11
two-2                     twelve-12
three-3                   thirteen-13
four-4                    fourteen-14
five-5                     fifteen-15
six-6                       sixteen-16
seven-7                   seventeen-17
eight-8                    eighteen-18
nine-9                     nineteen-19
ten-10                     twenty-20

3. Відкрийте друковані зошити стор.75 впр.2
Порахуй і напиши.


4.Сьогодні на уроці ми з вами повинні навчитися розповідати , що ви їсте на сніданок, на другий сніданок. Що ви п'єте на обід, на ланч...

Ці слова вже у вашому словничку, давайте переглянемо їх знову.
breakfast[ˈbrekfəstбрекфест   сніданок
lunch [lʌntʃ] ланч  ланч, другий сніданок
dinner[ˈdɪnə(r)] діна  обід, вечеря
I eat....for breakfast ай і:т...фо брекфест  Я їм ...на сніданок
I drink....for lunch ай дрінк..фо ланч   Я п'ю...на ланч.

5. Відкрийте підручники стор. 91.
Перегляньте відео та повторіть за диктором.







Homework:


У підручнику стор.91 впр.5 є завдання розкажи про свою їжу, а ми напишемо. Відкрийте тоненькі зошити і запишіть дату:

April,16
Class Work
Exercise 5 page 91



Ось, приклад:
I eat eggs and tomatoes for breakfast.
I drink tea for breakfast.
I eat soup for lunch.
I drink milk for dinner.

Чекаю на фото вашої вправи на пошті:
kaplydojdy@gmail.com
Thank you!!!




22.04   Тема: Unit 7.  Do you like carrots?. 
                       Тема: Харчування.
                       Слухаємо і читаємо. 
                       Фонікси wh,ir,er,ur.
                       


1. Greeting. Вітання.

Good day, children! How are you?

Дякую вам та вашим батькам за плідну працю!!!!!!!!!!!
Молодці!!!!!!

Сьогодні ми будемо працювати з підручником та друкованим зошитом.
Відкрийте підручники стор.92 і уважно предивіться відео, повторіть за диктором.


                                  


Фонікси wh,ir,er,ur.
А щоб навчитися читати ці буквосполучення заспіваймо пісеньки:
    





А тепер перейдемо до завдання у друкованому зошиті, приготуйте кольорові олівці:послухайте та намалюйте:

Друкований зошит стор.76 (натисніть на ссилку)


Молодці!!!!!!!!!!!!!!!!

Homework:
Друкований зошит стор. 77.

Чекаю на надіслані фото з виконаними завданнями у  друкованому зошиті на пошті:
kaplydojdy@gmail.com

Дякую!!!!!







Комментариев нет:

Отправить комментарий