18.02
Домашнє завдання:
Friday, the eighteenth of February
Homework
Compare. Порівняй прикметники, додавши
суфікси –er, the –est.
short-
hot -
nice -
warm -
funny-
sunny-
cold-
wet-
big-
15.02
Запиши правило до словника
Утворення заперечних та питальних речень з неправильними дієсловами в Past Simple
1.Щоб утворити заперечне речення потрібно після підмета поставити допоміжне дієслово did та частку not.(didn't)
I spent much time at home yesterday.
- I didn't spend much time at home yesterday.
2.Щоб утворити питальне речення потрібно допоміжне дієслово Did винести на початок речення.
? Did I spend much time at home yesterday?
Зверніть увагу!!!Що при появі допоміжного дієслова did неправильне дієслово перетворюється в правильне (1 стовпчик таблиці неправильних дієслів)!
Домашнє завдання (виконати у зошиті)
Tuesday, the fifteenth of February
Class Work
Write the sentences in Past Simple (-,?)
1.My parents wrote the letter to my granny yesterday.
-
?
2.We went to the park last Sunday.
-
?
3.The teacher said many good words for me last English
lesson.
-
?
14.02
Write in your copy-books
Monday, the fourteenth of February
Class Work
Write the sentences and put (true or false)
1.It is cold and snows in summer.
2.In winter some
animals sleep.
3.School begins in
autumn
4.Children have
holidays in summer and in winter.
5.Birds come back in summer.
6.Winter comes after summer.
7.There are twelve months in a year.
8.Leaves are yellow in spring.
9.There are four seasons in a year.
10. You can eat apples in autumn.
11. It is hot in winter.
12. June is a summer month.
Write the sentences in Past Simple (-,?)
1.Tom played snowballs yesterday.
-
?
2.Children skied last winter.
_
?
3. I skated in the park yesterday.
-
?
01.02
Англ. мова Юлия Булыга приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: 4-в
Время: 1 февр. 2022 14:15 PM Хельсинки
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/72931286923?pwd=AIyA6tS5Q0Whl6Zd2LyJeNPi3clgak.1
Идентификатор конференции: 729 3128 6923
Код доступа: JChfH7
https://www.tinytap.com/activities/g4h0k/play/seasons
Моя пошта;
kaplydojdy@gmail.com
31.01
Англійська мова, 4-в
31.01 в 11.30 (англійська мова)
Юлия Булыга приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/5670868948?pwd=eEdCcjZNcWFmb05vbVYxYmlXcER6dz09
Идентификатор конференции: 567 086 8948
Код доступа: HmbT0D
Пограй у гру
https://www.tinytap.com/activities/g4h2r/play/illnesses
29.11
Play a game
https://www.tinytap.com/activities/g4ebi/play/my-citytown
Do the crossword
http://puzzlecup.com/?guess=397E0BB21D27486E
23.10
Тема.Моє портфоліо
Open your copy books and write down the date.
Saturday,the twenty-third of October
Class Work
Reading.
3. Прочитай. Познач неправильні твердження.
Liz: Are you playing tennis now, Ann?
Ann: Yes, we are. We’re playing tennis now. It’s a great game! What are you doing, Liz?
Liz: I’m listening to music now. It’s cool music! What are you doing, Ben?
Ben: I’m doing my homework now.
Ann: Are you playing a computer game, Mark?
Mark: No, I’m not. I’m walking in the park now.
1. Ann is skating now. ____
2. Liz is listening to music now. ____
3. Ben and Ann are doing their homework now. ____
4. Mark is walking in the park now. ____
5. Ben and Mark are watching TV now. ____
12.10
Юлия Булыга приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: 4-В
Англійська мова
Время: 12 окт. 2021 12:00 PM Europe/Zaporozhy
Подключиться
к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/5670868948?pwd=eEdCcjZNcWFmb05vbVYxYmlXcER6dz0
Идентификатор
конференции: 567 086 8948
Код доступа:
HmbT0D
4-В Англійська мова 11.10 в 12.00
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/75685675346?pwd=TXlMQ3JDaFJDeHI1bGlHeDJTZkNqQT09
Идентификатор конференции: 756 8567 5346
Код доступа: 9Zf7y206.05
Hometask:
B.ex.3 p.21
Записати слова до словника та вивчити усно!
to collect - колекціонувати
collection -колекція
collector- колекціонер
theme (сім) - тема
to present - представляти
fair - виставка, ярмарок
B. ex 5 p.21
записати до зошита та доповнити речення про себе
Monday,the
eleventh of October
Homework
Exercise
5 page 21
1.I am fond of.....
2.My favourite subjects are......at school.
3.I like ......(playing with toys,watching cartoons,helping my mum about
the kitchen...at home.
4.I have got the collection of ....(cars,dolls,coins...)
5.I go to the (Sport club,English club.....)
6.My favourite sport is....
7.My favourite sportsman is....
Чекатиму на фото
домашнього завдання на мою пошту:
kaplydojdy@gmail.com
05.05
Good day, my dear children!
Сьогодні ми напишемо з вами діагностичну роботу з письма за ІІ семестр. Фото вашої роботи чекаю на пошті kaplydojdy@gmail.com або на Вайбері!!!
Відкрийте ваші тоненькі зошити та запишіть число
May,6
Class Work
Діагностична робота з письма
Writing test
1. Поєднайте слова, що римуються.
1) make a) play
2) day b) ring
3) sing c) turn
4) sum d) bad
5) learn e) take
6) head f) plum
2. Побудуйте речення зі слів.
1) are, The, trees, in, summer, green.
2) can, I, fast, run.
3) singing, like, We, songs.
4) My favourite, is, Music, lesson.
3. Поєднайте слова з перекладом.
1) season a) місяць
2) autumn b) зима
3) year c) пора року
5) month e) рік
6) week f) весна
7) spring g) тиждень
8) summer h) осінь
4. Доповніть дієслова у теперішньому та минулому часі.
every day yesterday
bring …
… had
see …
… bought
write …
... came
20.04 в 8.30
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/78115428988?pwd=aSszR1FyV0FvcEpnNHBybkpUenpWQT09
Идентификатор конференции: 781 1542 8988
Код доступа: AG1ZiK
Домашнє завдання (пройти тест)
Домашнє завдання:
Прослухати запис!Пори року та назви місяців
Записати слова до словника та вивчити усно!
Домашнє завдання:
Прослухати запис!Пори року та назви місяців
Записати слова до словника та вивчити усно!
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/74357206907?pwd=ZDZwU1VCWXlLNEtKVXo2NkNWQmllUT09
Идентификатор конференции: 743 5720 6907
Код доступа: h43J8nЮлия Булыга приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/74357206907?pwd=ZDZwU1VCWXlLNEtKVXo2NkNWQmllUT09
Идентификатор конференции: 743 5720 6907
Код доступа: h43J8n
Нові слова:
fine - чудовий
bad - поганий
rainy- дощовий
sunny - сонячний
cold - холодний
warm - теплий
snowy - сніжний
windy - вітряний
hot - спекотний
wet- вологий
Прослухай ці слова:
Домашнє завдання:.
Підготуватися до словникового диктанту!!!!!
Дякую вам та вашим батькам за плідну працю!!!!!!!!!!!
Всього найкращого!!!!1
28.05 Тема: Food. Їжа. Повторення.
Дякую вам та вашим батькам за плідну працю!!!!!!!!!!!
1. Greeting. Вітання.
Hello, children! How are you?
Повторимо лексику теми "Їжа":
Дякую!
26.05 Тема: Days of the week. Дні тижня. Повторення.
Дякую вам та вашим батькам за плідну працю!!!!!!!!!!!
1. Greeting. Вітання.
Hello, children! How are you?
А тепер перейдіть за ссилкою та виконайте інтерактивну вправу.
https://www.liveworksheets.com/ib1149..
22.05 Тема: Unit 8. Seasons and clothes.
Тема: Пори року та одяг.
Повторення нових лексичних одиниць.
Дякую вам та вашим батькам за плідну працю!!!!!!!!!!!
1. Greeting. Вітання.
Hello, children! How are you?
Відкрийте підручник стор.107
Давайте згадаємо, як читати короткі слова з англійської мови. Подивіться та прочитайте.
21.05 Тема: Unit 8. Seasons and clothes.
Тема: Пори року та одяг.
Повторення нових лексичних одиниць.
Дякую вам та вашим батькам за плідну працю!!!!!!!!!!!
1. Greeting. Вітання.
Hello, children! How are you?
Відкрийте підручник стор.106
Homework:
Друкований зошит стор. 86 -87
19.05 Тема: Діагностична робота з письма.
Дякую вам та вашим батькам за плідну працю!!!!!!!!!!!
1. Greeting. Вітання.
Hello, children! How are you?
Сьогоді напишемо діагностичну роботу з письма.
Ваші дії:
Зайдіть за посиланням та виконайте тест.
Дякую! Чекаю на результати.
15.05 Тема: Діагностична робота з читання.
Дякую вам та вашим батькам за плідну працю!!!!!!!!!!!
1. Greeting. Вітання.
Hello, children! How are you?
Сьогоді напишемо діагностичну роботу з читання.
Ваші дії:
1.Відкрити підручник стор.99 впр.7
2.Прочитати текст, згадати переклад.
3.Відкрити тоненькі зошити та записати дату:
1.
2.
3.
4.
4. Знову прочитати текст, згадати переклад.
5. Зараз я пропишу питання та варіанти відповідей до цієї вправи.Ви уважно читаєте, та вибравши правильну літеру відповіді,записуєте у зошити коло числа.
1. Liz, Nick, Ben and Vic are ...
a) at school b)at home c) in the park
2. It is a....
a) a dinner b) a lunchtime c) a breakfast
a) milk b) apples c) chicken,cheesecake,tea,salad
a) pears b)yogurt,sandwich,milk c) tomatoes
Після того, як виконаєте, чекаю на ваші роботи (фото) на пошті.
kaplydojdy@gmail.com
Дякую!
14.05 Тема: Діагностична робота з аудіювання
Дякую вам та вашим батькам за плідну працю!!!!!!!!!!!
1. Greeting. Вітання.
Hello, children! How are you?
Сьогоді напишемо діагностичну роботу з аудіювання.
Ваші дії:
Відкрийте тоненькі зошити та запишіть:
Оформивши так роботу, включайте відео та уважно слухайте:
Навпроти кожної цифри у зошиті поставте + або-, якщо ви згодні з диктором.
Після того, як виконаєте, чекаю на ваші роботи (фото) на пошті.
kaplydojdy@gmail.com
Дякую!
12.05 Тема: Unit 8. Seasons and clothes.
Тема: Пори року та одяг.
Введення нових лексичних одиниць.
Я одягнений в....
Дякую вам та вашим батькам за плідну працю!!!!!!!!!!!
1. Greeting. Вітання.
Hello, children! How are you?
Сьогодні працюємо на стор.105
Нові слова:
wear [weə(r)] носити, одягати
trousers [ˈtraʊzəz] штани
socks [sɒk] шкарпетки
sweater [ˈswetə(r)] светр
dress [dres сукня
shoes [ʃuː] туфлі
boots [buːt] черевики
scarf [skɑːf] шарф
hat [hæt] капелюх
What are you wearing today? (Вот а ю веарін тудей) У що ти одягнений сьогодні?
I am wearing.. (Ай ем веарін) Я одягнений у....
Подивіться відео та повторіть за диктором.
Homework:
1.Будь ласка, запишіть або вклейте нові слова до словника!
2. Вивчити нові слова.
3.Друкований зошит стор.85
Після того, як виконаєте, чекаю на ваші роботи (фото) на пошті.
kaplydojdy@gmail.com
Тести я теж перевіряю, дякую тим діткам, які виконують роботу.
08.05 Тема: Unit 8. Seasons and clothes.
Тема: Пори року та одяг.
Введення нових лексичних одиниць. Одяг.
Дякую вам та вашим батькам за плідну працю!!!!!!!!!!!
1. Greeting. Вітання.
Hello, children! How are you?
Сьогодні працюємо на стор.103-104
Нові слова:
clothes [kləʊðz] одяг
a jacket [ˈdʒækɪt] жакет, куртка
sandals [ˈsæn.dəl] босоніжки
a bikini [bɪˈkiː.ni] бікіні, купальник
trainers [ˈtreɪ.nərz] кросівки
a mask [mɑːsk] маска
a T-shirt [ˈtiː.ʃɜːt] футболка
jeans [dʒiːnz] джинси
her [hə(r)] її
his [hɪz] його
a cap [kæp] шапка, кепка
shorts [ʃɔːts] шорти
What is he(she) putting in his(her)suitcase? Що він(вона) поклала у його(її) валізу,
suitcase [ˈsuːtkeɪs] валіза
Подивіться відео та повторіть за диктором.
May,7
Class Work
Виконайте ,будь ласка, письмово вправу з підручника стор.104 впр. 7
Щоб виконати завдання з підручника потрібно обов'язково передивитися відео!
Будь ласка, запишіть або вклейте нові слова до словника!
Після того, як виконаєте, чекаю на ваші роботи (фото) на пошті.
kaplydojdy@gmail.com
Тести я теж перевіряю, дякую тим діткам, які виконують роботу.
07.05 Тема: Unit 8. Seasons and clothes.
Тема: Пори року та одяг.
Читання буквосполучення ght.
Дякую вам та вашим батькам за плідну працю!!!!!!!!!!!
1. Greeting. Вітання.
Hello, children! How are you?
Сьогодні працюємо на стор.102
Щоб виконати тест потрібно обов'язково передивитися відео!
05.05 Тема: Unit 8. Seasons and clothes.
Тема: Пори року та одяг.
Що я люблю робити в ці пори року?
Дякую вам та вашим батькам за плідну працю!!!!!!!!!!!
1. Greeting. Вітання.
Hello, children! How are you?
Прослухайте запис та повторіть нові слова.
Запишіть або вклейте до словничків нові слова!
стор.101 (натисніть на ссилку)
ski [skiː] ходити на лижах
skate [skeɪt] кататися на ковзанах
make a snowman [ˈsnəʊ.mæn] ліпити сніговика
watch TV [wɒtʃ] дивитися телевізор
stay at home [steɪ] залишатися вдома
It is foggy. [ˈfɒɡ.i] Туманно.
It is windy. [ˈwɪn.di] Вітряно.
It is cloudy. [ˈklaʊ.di Хмарно.
It is warm. [wɔːm] Тепло.
sea [siː] море
Дивлячись відео урок, повторіть все за диктором:
Відкрийте підручники стор.101
Homework:
1. Вивчити нові слова , прописати у тоненькому зошиті, щоб запам'ятати письмово .
2. Підручник с.101
3. Друкований зошит с.83
У друкованному зошиті завдання № 1:
підписати нові слові під малюнками;
Завдання № 2:
друков.зошит стор.83 №2 (натисніть на ссилку)
Після того, як виконаєте, чекаю на ваші роботи (фото) на пошті.
kaplydojdy@gmail.com
Тести я теж перевіряю, дякую тим діткам, які виконують роботу.
30.04 Тема: Unit 8. Seasons and clothes.
Тема: Пори року та одяг.
Коли твоє день народження?
Дякую вам та вашим батькам за плідну працю!!!!!!!!!!!
1. Greeting. Вітання.
Hello, children! How are you?
Сьогодні ми починаємо нову та останню тему ,в якій ми вивчимо назви пір року, назви предметів одягу.
Запишіть або вклейте до словничків нові слова!
стор.100 (натисніть на ссилку)
It's cold [kəʊld] Холодно
It's hot [hot] Спекотно
It's raining [reɪn Дощить
It's snowing [snəʊ] Сніжить
seasons[ˈsiː.zənz] Пори року
summer [ˈsʌmə(r)] літо
winter [ˈwɪntə(r)] зима
spring [sprɪŋ]весна
autumn /fall [ˈɔːtəm] осінь
When is your birthday? Коли твій день народження?
My birthday is in... Мій день народження у
Дивлячись відео урок, повторіть все за диктором:
Відкрийте підручники стор.100
1. Вивчити нові слова , прописати у тоненькому зошиті, щоб запам'ятати письмово .
2. Підручник с.100
3. Друкований зошит с.82
Після того, як виконаєте, чекаю на ваші роботи (фото) на пошті.
kaplydojdy@gmail.com
Тести я теж перевіряю, дякую тим діткам, які виконують роботу.
28.04 Тема: Unit 7. Do you like carrots?.
Тема: Харчування.
Діагонстична робота № 7 з теми "Харчування".
Дякую вам та вашим батькам за плідну працю!!!!!!!!!!!
Hello, children! How are you?
Послухайте та повторіть:
Діагностична робота з теми буде у вигляді тесту!
Бажаю успіху! Дякую!
24.04 Тема: Unit 7. Do you like carrots?.
Тема: Харчування.
1. Greeting. Вітання.
Hello, children! How are you?
Дякую вам та вашим батькам за плідну працю!!!!!!!!!!!
23.04 Тема: Unit 7. Do you like carrots?.
Тема: Харчування.
Моя подруга любить..
Вживання 3 особи однини
Hello, children! How are you?
Дякую вам та вашим батькам за плідну працю!!!!!!!!!!!
17.03 Тема: Дні тижня. Days of the week
Days of the week [deɪz] [wiːk] Дні тижня
Sunday [ˈsʌndeɪ] неділя
Monday [ˈmʌndeɪ] понеділок
Tuesday [ˈtjuːzdeɪ] вівторок
Wednesday [ˈwenzdeɪ] середа
Thursday [ˈθɜːzdeɪ] четвер
Friday [ˈfraɪdeɪ] п'ятниця
Saturday [ˈsætədeɪ] субота
What day is it? [вот дей із іт] Який день?
It's ..... [ітц] Це........
Listen and sing. Послухай та заспівай
- 1. Вивчити дні тижня , прописати у тоненькому зошиті, щоб запам'ятати письмово
- 2. Підручник с.76 впр.2
- 3. Друкований зошит с.63 впр.2, с.71 впр.1
Код доступу : K7ZNPD
wake up
|
[weɪk] вейк ап
|
прокидатися
|
get up
|
[ɡet]
|
вставати
|
wash my face
|
[wɒʃ] вош
|
вмивати обличчя
|
clean my teeth
|
[kliːn]
|
чистити зубки
|
put on my clothes
|
[put] [kləʊðz]
|
одягатись
|
catch the bus
|
[kætʃ] [bʌs]
|
ловити автобус
|
bathroom
|
[ˈbɑːθruːm]
|
ванна кімната
|
clothes
|
[kləʊðz клеузс
|
одяг
|
have lunch
|
[lʌntʃ]
|
обідати
|
eat
|
[iːt]
|
їсти
|
drink
|
[drink]
|
пити
|
Друкований зошит стор. 64 впр.2
Зверніть увагу!
And at last your favourite songs. Sing and repeat.
1. Repeat the words. Повтори слова
- T Y D U S A E
- D S A A U Y T R
- R U T S H A Y D
- D E S D N W E Y A
- N O M A Y D
- We…nesd…y 5. Fr…day
- S…nday 6. T…u…sday
- M…nday 7. S…t…rday
- Tu…sday
(натисніть на ссилку нижче)
book p.80 ex.1
Listen and read.Слухай та читай. (натисніть на ссилку)
wake up
|
[weɪk] вейк ап
|
прокидатися
|
get up
|
[ɡet]
|
вставати
|
wash my face
|
[wɒʃ] вош
|
вмивати обличчя
|
clean my teeth
|
[kliːn]
|
чистити зубки
|
put on my clothes
|
[put] [kləʊðz]
|
одягатись
|
catch the bus
|
[kætʃ] [bʌs]
|
ловити автобус
|
bathroom
|
[ˈbɑːθruːm]
|
ванна кімната
|
clothes
|
[kləʊðz клеузс
|
одяг
|
have lunch
|
[lʌntʃ]
|
обідати
|
eat
|
[iːt]
|
їсти
|
drink
|
[drink]
|
пити
|
wake up
|
[weɪk] вейк ап
|
прокидатися
|
get up
|
[ɡet]
|
вставати
|
wash my face
|
[wɒʃ] вош
|
вмивати обличчя
|
clean my teeth
|
[kliːn]
|
чистити зубки
|
put on my clothes
|
[put] [kləʊðz]
|
одягатись
|
catch the bus
|
[kætʃ] [bʌs]
|
ловити автобус
|
bathroom
|
[ˈbɑːθruːm]
|
ванна кімната
|
clothes
|
[kləʊðz клеузс
|
одяг
|
have lunch
|
[lʌntʃ]
|
обідати
|
eat
|
[iːt]
|
їсти
|
drink
|
[drink]
|
пити
|
3.Open your copy-books and write down the date. Відкрийте тоненькі зошити та запишіть дату.
get _p
cl__n my tee_h
w_sh my f_ce
p_t on my clo__es
cat_h the b_s
ba__room
h_ve l_nch
dr_nk
e_t
have l_nch
w_ ke up,
4. А тепер знову повторимо правило
Зверніть увагу!
Але потрібно нам навчитися давати відповіді про друга:
Is he reading?
Yes,he is
No, he isn't
Він читає зараз?
Так.
Ні.
5. Продовжуємо роботу у тоненьких зошитах.
Подивіться на малюнок та запишіть правильну відповідь до зошита:
Is he jumping?
Yes,he is
No, he isn't
Is she eating?
Yes,she is
No, she isn't
Yes,she is
No, she isn't
Yes,he is
No, he isn't
Good job!!!!!!!
Homework:
wake up
|
[weɪk] вейк ап
|
прокидатися
|
get up
|
[ɡet]
|
вставати
|
wash my face
|
[wɒʃ] вош
|
вмивати обличчя
|
clean my teeth
|
[kliːn]
|
чистити зубки
|
put on my clothes
|
[put] [kləʊðz]
|
одягатись
|
catch the bus
|
[kætʃ] [bʌs]
|
ловити автобус
|
bathroom
|
[ˈbɑːθruːm]
|
ванна кімната
|
clothes
|
[kləʊðz клеузс
|
одяг
|
have lunch
|
[lʌntʃ]
|
обідати
|
eat
|
[iːt]
|
їсти
|
drink
|
[drink]
|
пити
|
Діагностична робота № 6 з теми "Людина".
1. Greeting.
Hi, children! I' m glad to see you!
How are you?
Let's sing the alphabet song and sounds. Давайте заспіваємо пісню алфавіту та звуки.
Watch the video
2.Open your copy-books and write down the date. Відкрийте тоненькі зошити та запишіть все те,що я пропишу, виконуючи діагностичну роботу у зошитах).
Після того, як виконаєте, чекаю на ваші роботи (фото) на пошті
kaplydojdy@gmail.com
Діагностична робота № 6
2. Look at the picture and write the right word. Подивіться на малюнки та запишіть правильну відповідь.
a) wake up b) put on my clothes c) clean my teeth
a) get up b) catch the bus c) clean my teeth
a) eat b) drink c) go to school
a) have lunch b) go to school c) eat
- T Y D U S A E
- D S A A U Y T R
- R U T S H A Y D
- D E S D N W E Y A
- N O M A Y D
3. Listen, read and write in your copy-books.
Послухайте слова , виберіть правильне слово та запишіть правильне слово до зошита.
(натисніть на ссилку нижче)
task 3
Буквосполучення alk :
Cat, talk, tall,mother
Буквосполучення all:
Monkey, small, eat, evening
Літера o, звук [^]:
Mother, brother, drink
Good job!!!!!!!
Наголошую!!!!!!!!!
Після того, як виконаєте, чекаю на ваші роботи (фото) на пошті
kaplydojdy@gmail.com
Тести я теж перевіряю, дякую тим діткам, які виконують роботу.
Запрошення на день народження. Вивчення нової лексики.
Наголошую!!!!!!!!!
Після того, як виконаєте, чекаю на ваші роботи (фото) на пошті. Не всі дітки надіслали мені свою діагностичну роботу! А я повинна оцінити її!
kaplydojdy@gmail.com
Тести я теж перевіряю, дякую тим діткам, які виконують роботу.
1. Greeting. Вітання.
Hi,kids! How are you?
А для того, щоб дати відповідь на це питання давайте згадаємо нашу улюблену пісеньку.
Sing a song.
Виконавши всі завдання за відео вам потрібно відкрити тоненькі зошити та виконати завдання, але не забудьте записати дату
Good job!!!!!!!
Homework:
1. Виконайте тест:
Після того, як виконаєте, чекаю на ваші роботи (фото) на пошті
kaplydojdy@gmail.com
Тести я теж перевіряю, дякую тим діткам, які виконують роботу.
Thank you!!!!!!!!!
Тема: Харчування.
Чи любиш ти салат? Питальні речення та відповіді. Артиклі a,an.
1. Greeting. Вітання.
Hello,children! How are you?
Sing together. Співаємо разом:
2. Open your books p.88. Відкрийте підручники стор.88
Вправа 1 , перед вами нові слова- назви фруктів:
Запишіть їх до словничка(обов'язково)!
Подивіться на малюнки та повторіть за мною:
New words ( натисніть на ссилку)
fruit[fruːt] фрукти
apple[ˈæp.l̩] яблуко
banana [bəˈnɑː.nə] банан
pear[peər] груша
strawberry[ˈstrɔː.bər.i] полуниця
cherry[ˈtʃer.i] вишня
orange[ˈɒrɪndʒ] апельсин
in the garden [ˈɡɑːdn] у саду
We have a picnic [ˈpɪk.nɪk] ми маємо пікнік
3. Grammar.Граматика. Правило.
Що це? А це наші чудові друзі! І нам потрібно запам'ятати, що коли іменник починається з приголосної літери, то перед ним ставимо a. Але якщо іменник починається з голосної літери, то ставимо an.
Запамятай!!!! У множині артиклі a/an не вживаються!!!
4. Відкриваємо тоненькі зошити , записуємо число:
Good job!!!
А тепер, щоб закріпити цю сторінку передивіться відео:
Homework:
1. Записати нові слова до словничка.
2. Прописати їх у тоненьких зошитах та вивчити.
3. Повторити правило артиклів a/an
10.04 Тема: Unit 7. Do you like carrots?.
Тема: Харчування.
Чи любиш ти салат? Питальні речення та відповіді. Фрукти. Використання артиклів a/an..
1. Greeting. Вітання.
Hello,children! How are you?
2. Grammar.Граматика. Правило
Правило артиклів. Повторення (натисніть на ссилку)
Давайте повторимо правило артиклів
Що це? А це наші чудові друзі! І нам потрібно запам'ятати, що коли іменник починається з приголосної літери, то перед ним ставимо a. Але якщо іменник починається з голосної літери, то ставимо an.
Запамятай!!!! У множині артиклі a/an не вживаються!!!
a banana an apple
a pear an orange
3.Open your books p.89.
Відкрийте підручники стор.89
Уважно подивіться та послухайте відео, повторіть за диктором, не виконуючи вправи, а тільки читати та повторювати.
1.Для перевірки знань на правило артиклів давайте спробуємо виконати тест:
відкривши посилання
join.naurok.ua
2. Запишіть слова до словничка.
3. Повторити правило артиклів a/an
Тема: Харчування.
Овочі. У магазині. Відпрацювання діалогів в усному мовленні.
1. Greeting. Вітання.
Hello,children! How are you?
Дякую вам та вашим батькам за плідну працю!!!!!!!!!!!
Молодці!!!!!!
Давайте згадаємо питання та відповіді:
Can I have some....?(кен ай хев сам) чи можна мені трохи
I have a(an)...... У мене є...
Відкрийте друковані зошити стор.73
Вправа 1 , послухай і намалюй:
стор.73 впр.1 (натисніть на ссилку)
Вправа 2 , напиши відповіді:
Відкрийте підручники стор.90
Вправа 1 , перед вами нові слова- назви овочів:
Запишіть їх до словничка(обов'язково)!
vegetables[ˈvedʒ.tə.bl̩] овочі
carrot [ˈkærət] морква
cucumber[ˈkjuː.kʌm.bər] огірок
mushroom [ˈmʌʃ.ruːm] гриб
potato[pəˈteɪtəʊ] картопля
tomato[təˈmɑːtəʊ] помідор
pepper [ˈpepə(r)] перець
Подивіться відео до підручника стор.90, повторіть все за диктором: (це повністю онлайн - урок до стор.90)
1.Для перевірки знань на нові слова уроку давайте спробуємо виконати тест:
2. Запишіть слова до словничка.
Тема: Харчування.
Повторення буквосполучення ch.
Мій режим харчування.
Hello,children! How are you?
Дякую вам та вашим батькам за плідну працю!!!!!!!!!!!
Молодці!!!!!!
Давайте згадаємо назви овочів :
Vegetables (натисніть на ссилку)
a tomato
breakfast[ˈbrekfəst] брекфест сніданок
lunch [lʌntʃ] ланч ланч, другий сніданок
dinner[ˈdɪnə(r)] діна обід, вечеря
I eat....for breakfast ай і:т...фо брекфест Я їм ...на сніданок
I drink....for lunch ай дрінк..фо ланч Я п'ю...на ланч.
Тема: Харчування.
Повторення числівників.
Мій режим харчування.Дитяче меню.
Good day, children! How are you?
Дякую вам та вашим батькам за плідну працю!!!!!!!!!!!
2.Давайте згадаємо числівники від 1-20:
two-2 twelve-12
three-3 thirteen-13
four-4 fourteen-14
five-5 fifteen-15
six-6 sixteen-16
seven-7 seventeen-17
eight-8 eighteen-18
nine-9 nineteen-19
ten-10 twenty-20
3. Відкрийте друковані зошити стор.75 впр.2
Порахуй і напиши.
lunch [lʌntʃ] ланч ланч, другий сніданок
dinner[ˈdɪnə(r)] діна обід, вечеря
I eat....for breakfast ай і:т...фо брекфест Я їм ...на сніданок
Ось, приклад:
kaplydojdy@gmail.com
Thank you!!!
Тема: Харчування.
Слухаємо і читаємо.
Фонікси wh,ir,er,ur.
Good day, children! How are you?
Дякую вам та вашим батькам за плідну працю!!!!!!!!!!!
Тема: Харчування.
Моя подруга любить..
Вживання 3 особи однини
Hello, children! How are you?
Дякую вам та вашим батькам за плідну працю!!!!!!!!!!!
Савчук Валерія,2-В, завдання виконуємо
ОтветитьУдалить